Version 4 vs 7
Version 4 vs 7
Content Changes
Content Changes
====== NightHack ======
Życie społeczne krakowskich informatyków jest wbrew stereotypowi geeka nader aktywne.
Regularna aktywność licznych grup MeetUpowych związanych z IT wraz z trendem do bycia w jak największej ich liczbie spowodował napotkanie ograniczeń sprzętowych związanych ze stałym rozmiarem tygodnia.
I tak narodził się NightHack - jedyny event zaczynający się w piątkowy wieczór, w czasie w którym przeciętny mieszkaniec miasta Krakowa zdobywa kolejne elementy piwnego szlaku, a codzienny bywalec komputerowej sieci spędza bezproduktywnie.
===== Czym NightHack jest?=====
NightHack to wieczór, w którym możesz przyjść do Hackerspace, poznać ludzi, w niezorganizowany odgórnie sposób wziąć udział w jakimś projekcie lub czegoś się nauczyć. Możesz dowiedzieć się jak Hackerspace działa, a także jak możesz nam w tym pomóc. Możesz przyjść nawet, jeśli nie masz absolutnie nic wspólnego z czymkolwiek, z czym kojarzy ci się słowo "haker". Daję słowo!
===== Czym NightHack nie jest?=====
Nighthack nie jest Hackathonem. Nie kupujemy pizzy i nie każemy kodzić rozwiązań na palące problemy ludzkości. Owszem, możesz rozwiązywać problem głodu na świecie przy pomocy kolejnej Javascriptowej biblioteki - ale nie ma żadnej agendy, wymagań. To dni otwarte spejsu, a nie hackathon.
==== Czas trwania ====
* Regularnie co tydzień, w każdy piątek.
* Godzina rozpoczęcia: 2000
* Godzina zakończenia: raczej nie wcześniej niż północ, późniejsze zakończenie nighthacku zależy od czasu/planów/dobrej woli ogarniacza Nighthacka, lub przejęcia tej funkcji przez kogoś z planami na dłuższy pobyt.
==== Przebieg ====
Mimo, ze silnie uzależniony od projektów realizowanych przez poszczególnych uczestników, z dotychczasowych edycji można wyekstrahować następujące punkty stałe:
* ~~Zaniki zasilania związane z nadmiarem urządzeń~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Kodowanie w trybie społecznym, w szczególności przy rzutniku i mantrach hinduistycznych
* ~~Wspólne gotowanie na żywym ogniu~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Wzmożona konsumpcja napojów szczególnego przeznaczenia żywieniowego
* Rozważanie zagadnień kwantowych
* Wylut i przelut układów BGA o świcie z użyciem opalarki
* Niewątpliwy sukces wydarzenia
==== Materiały / relacje z poprzednich ====
* [[ projekty/hovercraft/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-11/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-12/ ]]
====== NightHack ======
Życie społeczne krakowskich informatyków jest wbrew stereotypowi geeka nader aktywne.
Regularna aktywność licznych grup MeetUpowych związanych z IT wraz z trendem do bycia w jak największej ich liczbie spowodował napotkanie ograniczeń sprzętowych związanych ze stałym rozmiarem tygodnia.
I tak narodził się NightHack - jedyny event zaczynający się w piątkowy wieczór, w czasie w którym przeciętny mieszkaniec miasta Krakowa zdobywa kolejne elementy piwnego szlaku, a codzienny bywalec komputerowej sieci spędza bezproduktywnie.
===== Czym NightHack jest?=====
NightHack to wieczór, w którym możesz przyjść do Hackerspace, poznać ludzi, w niezorganizowany odgórnie sposób wziąć udział w jakimś projekcie lub czegoś się nauczyć. Możesz dowiedzieć się jak Hackerspace działa, a także jak możesz nam w tym pomóc. Możesz przyjść nawet, jeśli nie masz absolutnie nic wspólnego z czymkolwiek, z czym kojarzy ci się słowo "haker". Daję słowo!
===== Czym NightHack nie jest?=====
Nighthack nie jest Hackathonem. Nie kupujemy pizzy i nie każemy kodzić rozwiązań na palące problemy ludzkości. Owszem, możesz rozwiązywać problem głodu na świecie przy pomocy kolejnej Javascriptowej biblioteki - ale nie ma żadnej agendy, wymagań. To dni otwarte spejsu, a nie hackathon.
==== Czas trwania ====
* #wydarzenia_cykliczne - co tydzień, w każdy piątek.
* Godzina rozpoczęcia: ~~18:00~~ 20:00
* Godzina zakończenia: raczej nie wcześniej niż północ, późniejsze zakończenie nighthacku zależy od czasu/planów/dobrej woli ogarniacza Nighthacka, lub przejęcia tej funkcji przez kogoś z planami na dłuższy pobyt.
==== Przebieg ====
Mimo, ze silnie uzależniony od projektów realizowanych przez poszczególnych uczestników, z dotychczasowych edycji można wyekstrahować następujące punkty stałe:
* ~~Zaniki zasilania związane z nadmiarem urządzeń~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Kodowanie w trybie społecznym, w szczególności przy rzutniku i mantrach hinduistycznych
* ~~Wspólne gotowanie na żywym ogniu~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Wzmożona konsumpcja napojów szczególnego przeznaczenia żywieniowego
* Rozważanie zagadnień kwantowych
* Wylut i przelut układów BGA o świcie z użyciem opalarki
* Niewątpliwy sukces wydarzenia
==== Materiały / relacje z poprzednich ====
* [[ projekty/hovercraft/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-11/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-12/ ]]
* Blast from the past - [[ wydarzenia/nighthack/9-stycznia-2014/ ]]
====== NightHack ======
Życie społeczne krakowskich informatyków jest wbrew stereotypowi geeka nader aktywne.
Regularna aktywność licznych grup MeetUpowych związanych z IT wraz z trendem do bycia w jak największej ich liczbie spowodował napotkanie ograniczeń sprzętowych związanych ze stałym rozmiarem tygodnia.
I tak narodził się NightHack - jedyny event zaczynający się w piątkowy wieczór, w czasie w którym przeciętny mieszkaniec miasta Krakowa zdobywa kolejne elementy piwnego szlaku, a codzienny bywalec komputerowej sieci spędza bezproduktywnie.
===== Czym NightHack jest?=====
NightHack to wieczór, w którym możesz przyjść do Hackerspace, poznać ludzi, w niezorganizowany odgórnie sposób wziąć udział w jakimś projekcie lub czegoś się nauczyć. Możesz dowiedzieć się jak Hackerspace działa, a także jak możesz nam w tym pomóc. Możesz przyjść nawet, jeśli nie masz absolutnie nic wspólnego z czymkolwiek, z czym kojarzy ci się słowo "haker". Daję słowo!
===== Czym NightHack nie jest?=====
Nighthack nie jest Hackathonem. Nie kupujemy pizzy i nie każemy kodzić rozwiązań na palące problemy ludzkości. Owszem, możesz rozwiązywać problem głodu na świecie przy pomocy kolejnej Javascriptowej biblioteki - ale nie ma żadnej agendy, wymagań. To dni otwarte spejsu, a nie hackathon.
==== Czas trwania ====
* Regularnie* #wydarzenia_cykliczne - co tydzień, w każdy piątek.
* Godzina rozpoczęcia: 2000~~18:00~~ 20:00
* Godzina zakończenia: raczej nie wcześniej niż północ, późniejsze zakończenie nighthacku zależy od czasu/planów/dobrej woli ogarniacza Nighthacka, lub przejęcia tej funkcji przez kogoś z planami na dłuższy pobyt.
==== Przebieg ====
Mimo, ze silnie uzależniony od projektów realizowanych przez poszczególnych uczestników, z dotychczasowych edycji można wyekstrahować następujące punkty stałe:
* ~~Zaniki zasilania związane z nadmiarem urządzeń~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Kodowanie w trybie społecznym, w szczególności przy rzutniku i mantrach hinduistycznych
* ~~Wspólne gotowanie na żywym ogniu~~ (nieaktualne od zmiany lokalu z [[ about/siedziba/pierwsza/ ]] na [[ about/siedziba/ ]])
* Wzmożona konsumpcja napojów szczególnego przeznaczenia żywieniowego
* Rozważanie zagadnień kwantowych
* Wylut i przelut układów BGA o świcie z użyciem opalarki
* Niewątpliwy sukces wydarzenia
==== Materiały / relacje z poprzednich ====
* [[ projekty/hovercraft/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-11/ ]]
* [[ blog/podsumowanie-nighthack-12/ ]]
* Blast from the past - [[ wydarzenia/nighthack/9-stycznia-2014/ ]]